Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Pernilla - 6 mars 2009 07:40


Varför skriver folk blogg? Jag skriver för att jag tycker att det är kul att dela med mig av vad som händer i mitt liv, för att få ut saker jag vill ha sagt & lära mig nya saker genom folks svar!


Självklart är det roligt att många läser, inte fasen skulle jag skriva blogg om ingen läste den, skulle du?


Jag skriver i bland inlägg som gör folk förbannade & kanske i bland med all rätt, men jag skriver inte enbart för att slicka röv, vara allmänt politik trevlig & vara alla till lags med ett ständigt påklistrat flin!!


Det är ju lätt att sitta & vara bror duktigt & racka ner på andras bloggar & framhäva att man minsan inte säger si eller gör så!


BRA för dig Bror duktigt!

Vilken tur att vi har såna som dig! HUR skulle världen se ut annars!!??



Jag är nöjd med mitt liv, mina barn, min man & mina hundar & jag har en hurv vänner som jag kan lita på & som jag tycker väldigt mycket om!


Ha dè


//Nilla





Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards