Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Pernilla - 12 mars 2009 06:04


Ja jag är på jakt efter en riktigt bra tikvalp, den måste inte vara född, inte ens planerad, men jag har börjat att titta efter bra linjer, jag skulle helst vilja ha Rocky & Rex linjer i kommande valpar, så att jag kan föra dessa vidare, så det får väl bli Loke som får bli pappan så småningom!


Det gäller bara att "rätt" tik dyker upp, jag vill ju ha en svansad röd/brun tik....



Tiken ska inte vara allt för "lågställd", vara av den lättare typen, kraftig nos


 (Ej snipig)


Så jag får hoppas på att denna tik dyker upp om ca 3 år så att Loke kan ge ett bidrag till rasen, & att jag får min tikvalp...


Det känns lite lagom, då har jag "lärt" mig rasen i 10år


Hoppas att alla får en bra dag...


Kramen/ Nilla



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards