Alla inlägg under mars 2009

Av Pernilla - 20 mars 2009 11:54


Det pågår mycket intressanta diskusstioner på forumet!


Vill ni vara med & diskutera så anmäl er hos mig med användarnamn & lösenord, så lägger jag till er!


Jag har ett krav & det är att ni ska äga en Västgötaspets!!


Ja och hålla diskussionerna på en BRA nivå!



Av Pernilla - 20 mars 2009 07:22


Såg i går ett mycket intressant program på tv4 som handlade om Narkolepsi


Det som var intresant (Och grymt) var att dom hade avlat på det med hundar för att kunna forska i ämnet, dom hade ett helt gäng med nakoleptiska hundar då det är ärftligt.


Någon som känner nån som har det?


Mvh Nilla

Hej

Av Pernilla - 19 mars 2009 11:24


I dag är det underbart väder ute, har varit ute med hundarna i över 1 timme !!


Passar även Loke i dag, han är för mysig den lille goe killen!!

Han blir snyggare & snyggare för var dag som går.


Och han börjar bli otroligt lik Rex, kan det bli bättre?


Hoppas att alla har en bra dag.


Ni som vill vara med på forumet, maila mig användarnamn & lösen så lägger jag in er!


Kram

Av Pernilla - 18 mars 2009 21:41

 


Hej alla jag har startat ett forum som också är låst, för att komma in där får ni maila ett användarnamn & ett lösenord till mig så jag lägger till det, så att ni kan logga in!


Användarnamn & lösenord väljer ni själva


Länk till forumet


Mvh Nilla

Av Pernilla - 18 mars 2009 05:54

I denna blogg kommer jag bara att skriva om alldagliga saker som jobb, träning med hundarna & div saker.


I den nya bloggen kommer vi att prata om rasen Västgötaspets, olika problem om det finns, inga uppfödare kommer att diskuteras enskilt eller pekas ut!


I dag jobbar jag till kl 16, sen hem & ut med doggsen!


Ha en bra dag


Blogtown är uppdaterad!

Av Pernilla - 17 mars 2009 16:18


Ja jag har startat upp en ny blogg! För att kunna logga in kommer ni att behöva ett lösenord!

Är ni intresserade så kontakta mig så skickar jag lösenordet!


http://www.blogtown.se/lock.php?id=Vastgota


Mvh Nilla


Ps kommer att skriva här också (Ibland)

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards