Alla inlägg under mars 2009

Av Pernilla - 3 mars 2009 14:52

Hur många Vättar är det på kortet???



Av Pernilla - 3 mars 2009 08:14

I dag ska jag & Annika åka & hälsa på Ingegerd & Flisan i Åsa, Flisan är en söt Västgötaspets på ca 7 år..


Tar med mig kameran, finns säkert något snyggt att fota där ute!


Kram ha en bra dag.


Av Pernilla - 2 mars 2009 05:25

Vad sägs om Vara-Grästorp! 25 April. Det får bli Lokes nästa utställning, då är han 6½ månader.

Sen har vi Tjolöholms slott

Dom har inte lagt ut info på sidan än, men den är 2 maj & då är Loke ca 7 månader.

Sen så är det Simmatorp som gäller 21 Maj & då är Loke ca 7½ mån.


Vilken som blir hans första officiella vet jag inte, men kanske blir det My Dog 2010........ eller tidigare.


Hoppas att alla får en bra dag....


Kram Nilla



Av Pernilla - 1 mars 2009 08:02

Ja nu har vi landat, var lite mör i går, Mile bjöd på middag (Kebab) tack för det, så slapp jag laga mat *S*


Här kan ni läsa om gårdagen...


Bilderna från i går blev urkassa tyvärr, kanske Annikas blev bättre?

i dag ska vi in och fira Annika, jag & Mile blir bjudna på goda smörgåsar & tårta!

Nu på morgonkvisten ska jag ta en rejäl promenad med hundarna i skogen, och efter ska jag sätta mig ner & leta reda på lite inoff utställningar som vi kan gå på med Loke, är det någon som vet nån bra?




Han måste tränas lite inför Simmatorp, han ser ut som ett dilamm, tror nog att jag ska lägga ner godis i ringen & köra på beröm, då Loke är väldigt fixerad vi godis, kanske ska man ha en liten stödbit med in bara!

Sen har han svårt att stå still framför domaren

(Men man få inte glömma att han är bara 4½mån)


Fast till Simmatorp ska han stå snyggt, testade med Rex i går och han står som en gjuten staty, träningen inför WDS gjorde susen, ska nog köra samma teknik på Loke.




Nästa vecka är jag ledig hela 3 dagar, fast jobbar helgen då. kurserna drar i gång på riktigt, jag ska ner både ons & tors, onsdag är det Rallylydnad & tors är det valp & unghund KUL*KUL




Vet inte riktigt när jag ska ha Vgs-träffen i Mars, kanske 14 eller 15 mars?

tänkte att vi kunde träffas i Svankällan?

En träff med lite fika, tjöt & planeringar inför kommande träffar

( här är det lätt att ta sig fram med vagn Erika)


Ni kan väl höra av er, antingen på mail pernilla.wester2@comhem.se

på tele 0707-488981

eller här på bloggen.


Ha det gôtt


Kram Nilla



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards