Direktlänk till inlägg 22 april 2009

Dagen D

Av Pernilla - 22 april 2009 08:14


Ja i dag bär det i väg med Rex till mitt jobb, ja det får bli Rex då Rocky har någe vajsing med rygg slutet & behöver vila!

(Rex passar lika bra, här gosandes med Annika!)


Jag har naturligvis kameran med mig & kommer att ta en massa kort, dom väntar med spänning på mitt jobb !

Detta är ju en kul & ny sak som kommer att utvecklas, hundar i vården är positivt & påverkar dom äldre på ett bra sätt....


Vi har speciellt en dam som fällde en tår av glädje när jag berättade att jag skulle ha en av hundarna med mig!


Hör av mig senare i kväll.....

 
 
Ingen bild

Lena

22 april 2009 09:13

KUL! Väntar med spänning på redovisning.

 
Ingen bild

Karin L

22 april 2009 11:29

Det kommer att bli en kanondag. Ser frem emot bilder och rapport.
På tal om något helt annat. Marit Paulsen har en del intressanta debattartiklar på Expressens nätupplaga.

 
Ingen bild

Duritzan

22 april 2009 16:56

Jag med... :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 22 oktober 2012 13:38

Ja det var det jag hade 😃 inget farligt, men jäkligt jobbigt då jag mår illa, är yr och vinglar lite 😣 men det ska snart vara bra igen 😉 Sen när jag mår bra ska jag ta tag i min vikt, har gått upp lite sen jag slutade rök...

Av Pernilla - 22 oktober 2012 08:48

Så här dålig som jag är nu, har jag nog aldrig varit 😢 det började för tre veckor sen och håller på än 😞 först var jag sjuk i influensan ( hostan är kvar fortfarande) sen fick jag en infektion på högra ögat, den har gett med sig, nu i...

Av Pernilla - 25 augusti 2012 11:56

Jag fick ett brev, ett brev fullt av smärta och sorg, sorg över en sjuk hund ,en hund som fick avlivas pga epilepsi, ingen ska behöva uppleva det ! Vem bär ansvaret ? Uppfödarna ? Ja jag tycker det, det är bara dom som kan utesluta hundar med epileps...

Av Pernilla - 10 juli 2012 20:44

Nu är det ruggigt länge sen jag bloggade ☺ ska skärpa mig 😏återkommer inom kort 😘...

Av Pernilla - 15 augusti 2011 09:34


Ja nu var man åter i Sverige, regniga Sverige för att vara exakt   fast det är rätt skönt, det var ju rätt varmt nere i Makedonien ca +32 i snitt, vissa dagar + 42      Jag har 1 vecka kvar på semestern, men längar faktiskt lite tillbaka till job...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards