Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Pernilla - 9 maj 2009 17:14


Inte illa pinkat!!

Jag är SUPER Glad.....



Rex Kritik: Mkt kraftig hane med mkt substans. Bra proportioner. Utm hals & överlinje. Bra förbröst, front & tassar. Bra bröstkorg. Ganska utmärkande rörelser. Bra temprament.




Loke, Rex son blev BIM valp!!

Lokes Kritik: Välbyggd hane, bra storlek & substans. Bra huvud. Korrekt bett. Bra ögon, välansatta öron. Bra överlinje. I rörelse lite hög bak. Bra benstomme & tassar. Ganska bra rörelser. Bra päls & färg.


Och Eliaz är jätte duktig på att visa Loke


Tur är Rex är så snygg *L*



Jag vill även gratta Mikaela & Ulle som med sin Julie placerade sig bra!

Såg många snygga Västgötaspetsar i dag!


Nästa utställning är Simmatorp 21 Maj (SKV)

och därefter

Vännersborg 6 Juni (SKK)


Tjoflöjt!!

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards