Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Pernilla - 21 maj 2009 16:40

Ja vad ska jag säga, Rex fick en två, faktiskt helt oväntat, hade väntat mig en slät etta i allafall!!



Sist jag ställde för denna domare så fick han 1Ökl  2Ökk så en tvåa var inte väntat, nu var han rätt generös med tvåor men det hjälper ju inte mig *S*


Inget ont sagt om dom som vann, för det var snygga hanar!!


Jag träffade på en massa trevligt folk, Carina på Lill-tegens kennel, Lucia på Kopparås Kennel (Rex uppfödare) Gunnel på Duritzans kennel & Jag träffade även på Goa Isabel & hennes otroligt trevliga man Niclas!!


Nicklas spanar in........


Plus en massa massa andra trevliga!


Det var en bra utställning MEN jag har ett klagomål och det är att det inte fanns NÅGON mat att köpa, ingen grill ingeting, utan man blev hänvisad till en camingkiosk där det fanns mackor??!!

Och NEJ det var inte bara jag som reagerade på detta utan alla jag träffade & pratade med tyckte att det var tråkigt för dom hade räknat med att kunna köpa mat, det har det alltid funnits dom andra åren...


STOR Miss......


Men för övrigt bra, så ett stort tack till SKV


Bilder kommer inom kort!

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards