Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Pernilla - 6 juni 2009 15:09


Vilken start på dagen jag & Mile fick, vi skulle gå upp kl 05.00 & åka hemifrån kl 06.15 vi VAKNADE kl 6.45 GHHAAAAAA PANIK!!!!


Kan ju säga att vi satt i bilen med allt kl 7.05 & var framme i Vänersborg kl 8.00 och Nej jag höll INTE hastigheten *L*


Väl framme så möte vi upp Annika, Eliaz & Loke, som hade sovit över i stuga nära Utställningen, "slängde" upp tältet & satte oss för en välbehövlig fika...


Kl 9.00 stegade Loke in i ringen & blev Birvalp!!!



Efter ett tag var det min  & Rex tur, och det hela slutade med  CERT, BHKL1 & BIM




Väntar på bedömning.



Domaren kollar in Rex


Ett varv till.....


Och här var det klart!!!!


                              TJOOOOOHOOOO vad glad jag blev!!


Och Mile blev STOLT!!!


Det är ju det jag sagt heeeeela tiden att han är snygg, TÄNK att inte ALLA domare ser det "Flinar"



Dagens framgångar ska firas med grillning  & inte att förglömma!

Det är nationaldagen i dag & den firas som sig bör här hemma!!

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards