Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Pernilla - 14 juni 2009 09:46

Nä det är faktiskt inte långt kvar tills vi ska åka på semester, bara ca 3½ vecka, det ska bli sååå skönt!!


Vi åker ner till Makedonien i ca 5 veckor, åker bil ner, bara si så där 300mil *S*

Men resan brukar gå bra, vi åker fram till åtta halv nio på kvällen tar in på ett bra hotell, äter gott, sen sover vi fram till ca sex & startar igen vid halv åtta, det är det bästa, vi stressar inte utan tar det lugnt!




Grabbarna har Dvd i bilen, och vi har med en massa filmer, i år tänker jag ta med mig den bärbara datan ner också, så att jag kan koppla upp mig hos Miles mamma & pappa, blogga, kolla saker & hålla kontakt.



Naturligtvis så ska vi åka till Ohrid också & bo på Hotell i 2 veckor & ha det riktigt bra!


Hundarna ska vara hos Annika & Ingegerd dom får dela upp det lite då Annika jobbar mitt i....


Men det blir perfekt för Rocky & Rex älskar både Annika & Ingegerd





Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards