Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Pernilla - 18 juni 2009 05:51


Ja nån gång så ska det trampa en röd liten svanskringlad tik här hemma, men jag vet inte när var & hur *L*


Har varit inne på en del hemsidor & har hittat en kennel som har riktigt snygga hundar! Och det är Svedalas kennel, kan mycket väl tänka mig en tik därifrån nån gång i framtiden...


Dt hade varit extra kul att få en tik efter Loke, han är snygg den pojken!


Men jag får se vad som händer i framtiden, jag har mitt kennel namn klart, ska skicka in det efter semestern har jag tänkt!


Ska snart i väg & jobba, har ingen lust då jag är dunderförkyld, men vad gör man, vi är redan en kort på jobbet i dag & vi får inte in några vikarier...


Ha en bra dag.....


//Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards