Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Pernilla - 28 juni 2009 11:35


I går kväll firade vi Marko & Nikola, Nikola har fyllt 15 år & Marko fyller 18 år på måndag!!


Vi åt Miles goda hamburgare, grillade kycklingvingar & till detta hade vi Rysk sallad, Tzatziki, vitkålssallad grillad majs & hembakta gifflar



Och till dessert blev det väl kyld vattenmelon!



Vi hade super trevligt, god mat i goda vänners sällskap är alltid trevligt!!



Vad är det man säger!

 DET BÄSTA MAN HAR SÄTTER MAN PÅ BORDET *S*



Det bästa blev trött!!





Fasters lille Eddie





 Några av grabbarnas vänner




Måste också pusha för mina nyinköpta kylhalsband till hundarna

HELT SUVERÄNA!

Kyler ner hundarna på ett kick när dom är varma.

 Inköpta på Bäckebols Zoo till en kostnad på 69 kr/st väl värt pengarna, ska köpa ett till mig själv ochså, funkar även på människor *S*


Kram Nilla


Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards