Alla inlägg under juli 2009

Av Pernilla - 31 juli 2009 08:36


Och vi är hemma på torsdag!!!




Denna mys stunden längtar jag efter!!!!


Kram //Nilla

Av Pernilla - 27 juli 2009 09:33

Nu är vi tillbaka i Skopje!

Vi har haft underbara dagar, men det är skönt att vara "hemma" igen, nu ska vi umgås med vänner & familj ett tag sen åker vi hem.


Förhoppningsvis så kan vi besöka djurskyddet i dag.



Kan ju helt ärligt säga att jag längtar väldigt mycket efter Rocky & Rex, vet att dom har det bra, har kontakt med Annika, och dom är just nu på landet & har det fint fint....


Kram

//Nilla



Av Pernilla - 25 juli 2009 15:05

Av Pernilla - 22 juli 2009 09:04



I går satt vi på stranden & spelade kort, det är så mysigt att umgås hela familjen, man har verkligen TID att umgås....


Man inser VAD som är viktigtast, och det är familjen...


Det enda som är lite jobbigt är att jag saknar Rocky & Rex JÄTTE mycket, men jag vet att dom har det underbart hos Annika & grabbarna..



Folk som väljer att smutskasta mig & min blogg, kan dra dit pepparn växer

JAG BRYR MIG INTE!!!!!


//Nilla



Av Pernilla - 21 juli 2009 19:18

Kan meddela att vi har det underbart! Med sol, bad & god mat, vädret är perfekt, ca 25-27C, lagom bris.....


I morgon ska vi besöka en av Ohrids 365 kyrkor, kameran är med, men jag har tyvärr glömt kabeln för att föra över bilder i Skopje, så bilderna får vänta!


Vi har även köpt lite presenter till folk där hemma..

Kram //Nilla

Av Pernilla - 19 juli 2009 12:33


I dag var vi i väg & skulle besöka djurskyddet, men det var tyvärr stängt på söndagar.


Vi får göra ett nytt försök när vi kommer hem från Ohrid, sidan som jag länkat till finns tyvärr inte på engelska, men man får titta på bilderna..


Det verkar vara ett seriöst ställe, men med knappa resurser, så jag tänker starta upp en insamling & donera en summa...


Jag kommer att veta mer när vi har varit där.


Kram //Nilla

Av Pernilla - 18 juli 2009 11:37

I går kväll var jag hos frissan, klippning, färgning, och vaxade

ögonbryn (AJ) kostade bara 200kr!!!


Resultat!!!


Kram //Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards