Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Pernilla - 16 juli 2009 09:04

Dessa godingar har vi utanför huset!


Det är en mamma med 5 kattungar, en av dom är vit med grå svans & sååå söt!


Katterna som bor imellan husen, får mat då & då, för dom tar möss & råttor, dom är magra, men får i allafall mat så att dom överlever, dom har ju som sagt lite annolunda synsätt på det hela, men Miles mamma & pappa kommer att köpa mat till dom när vi åker hem, jag kommer även att köpa en säck innan vi åker!!


Det finns fler katter än hundar och det beror på att dom har

 börjat att "rensa" upp bland hundarna, TACK & LOV!!


För dom lider och dom flesta har långt gången skabb....


I dag ska vi bara ta det lugnt, hälsa på vänner & ha det bra!!


Som sagt man är glad att man har air condition i bilen!


Kram //Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards