Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Pernilla - 17 juli 2009 15:10


I dag har jag ägnat förmiddagen åt att ta reda på om det finns något djurskydd i Makedonien, typ som i USA...


Och det finns det *S*

Men problemet är att det inte finns pengar att driva det som dom vill, i morgon ska jag åka & besöka stället och se hur det är ställt och vad dom behöver...


Tänker köpa några säckar mat, och se om man kan etablera nån form av stöd till dom...


Är det någon som är intresserad av att hjälpa till i så fall??


Med små bäckar kan man komma långt!!


Återkommer om detta i morgon..


//Nilla

Av Pernilla - 17 juli 2009 08:58

Detta har någon skrivit till mig..


"Hur kan du som själv har två blandisar tycka synd om hundarna. Dubbel-moral."


Plus att personen påstår att hon jobbar på mitt jobb...NOT


Denna människa SYFTAR PÅ MINA BARN, och jag säger det igen, en vacker dag kommer jag att få veta vem det är & då blir det inte roligt för denna person!!


JÄVLA IDIOT...


Men vänta bara.....

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards