Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Pernilla - 17 augusti 2009 20:23

Ja det anser en blogg läsare att jag ska göra med Rex!! Naturligtvis skrivet anonymt, men ni kan förstå vilka sjuka människor som skriver i min blogg, vilka sjuka människor det finns i Västgötaspets världen!!


Men som sagt jag kommer att få reda på vem det är förr eller senare, & då blir det INTE kul för denna person.


Kanske tror man att man sitter anonym bakom en data skärm och kan häva ur sig både det ena eller det andra, men se det kan man inte, det finns olika sätt att ta reda på vem DU är.......

Och TRO mig det kommer jag att göra!!


//Nilla



Av Pernilla - 17 augusti 2009 16:12

Rex fick tid på fredag kl 13.00, Vet kommer att göra en biopsi för att utesluta cancer.


Sen får vi se vad vi ska göra.....


//Nilla

Av Pernilla - 17 augusti 2009 06:47

I dag bär det i väg till jobbet igen!!


Måste även ringa vet, då Rex har börjat att droppa igen, det är mycket tråkigt, och jag hoppas att det inte är något allvarligt, men troligtvis så har prostatan börjat att växa igen trots två sprutor kemisk kastrering, och då vete fåglarna om det hjälper att ta kulorna, hoppas på tid på fredag då jag är ledig!!


Kram//Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards