Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Pernilla - 31 augusti 2009 14:06

Väljer att lägga in det som ett eget inlägg så att alla får en chans att läsa!

Här är ursrungsinlägget som Anita svarat på.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''



SKUMT!!!!!

Hur tolkar man det? Det beror nog på vad man är för sorts människa

Det är alltså SKUMT att SKK har "glömt" att sätta in resultatet.( inget med mig att göra) Vill påpeka att de också glömt att samma hund fick cert i Visby men det är också glömt.

Nej, man kan inte överklaga ett resultat. Naturligtvis inte. Är det det ni tror jag har gjort?? Att jag inte vill att det ska synas att jag fått en tvåa. Som ju faktiskt hela hundvärlden, av de som är intresserade, vet om och jag tycker är roligt/intressant.

Faktiskt tycker jag det är något kränkande det ni påpekar. Tror ni verkligen att jag bryr mig om en 2:a efter 8 cert. Va f*n gör det, att jag fått en tvåa.

Snälla, förklara för mig varför det är skumt.

Eller, som det uttrycligt står. HELSKUMT!

Kan nog bara tolkas som att någon har varit oärlig. Vem väljer ni? SKK eller mig?

Lycka till


Anita W



''''''''''''''''''''''''''''''''' 

Och som svar till Anita NEJ jag tror INTE att du har försökt att dölja den tvåan...Varför skulle du det?


Det JAG tyckte var helskumt var att det blir fel hos Skk med resultaten, och jag ber uppriktigt om ursäkt från mig om du känner dig kränkt, det var absolut inte min mening!!

Lika illa är det att dom missat ett cert!



Av Pernilla - 31 augusti 2009 08:33

Det är något grymt härligt att vara ledig på en måndag!

Känns som lite lyx...


I dag ska jag ägna dagen åt hundarna & hemmet..


Mer får ni inte veta...




För det är faktiskt så att.....




Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards