Alla inlägg den 4 september 2009

Av Pernilla - 4 september 2009 06:37


Varför väljer man som klubb att avveckla istället för att utveckla?

Är man inte rädd för att tappa medlemmar?

En klubb ska inte bara vara för uppfödare, utställare eller för tävlings & bruks människor, utan den ska också vara för den "vanlige" hundägaren.


Det finns många som aldrig sätter sin fot på en utställning, som inte tävlar eller håller på, utan dom vill hitta på annat, och se det har jag gjort, men det har inte alltid setts med blida ögon, i vilket fall som helst så anmälde jag mitt intresse om att bli aktivitets ansvarig i väst, då jag tyckte att det var dåligt med aktiviteter här i väst, ja vad gör man då?? Jo man lägger ner aktivitetsansvariga både i öst, väst, nord & syd, med motiveringen


Citat

" vi anser att det är omöjligt att få detta med aktiviteter att fungera överallt i vårt avlånga land. Vi uppmuntrar att man gör saker med sin hund men det känns mer naturligt att man vänder sig till sin lokala bruks eller hundklubb."

Slut citat




Det kommer att finnas en aktivitetskommitè

som kommer att ansvara för 


Citat

" off. lydnadstävlingar, rasmontrar, läger och rasparader mm"

Slut citat




Ja jag säger då det, man upphör aldrig att förvånnas.....




Jag kommer i vilket fall som helst att gå ur SKV så småningom......

(Så slipper ni mig)


VAV


//Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards