Alla inlägg den 12 september 2009

Av Pernilla - 12 september 2009 15:16

 Gordon är min absoluta favorit, sitter bänkad varje gång framför tv:n när ett avsnitt sänds!!

 

Vete fan om man skulle våga laga mat till honom om man fick chansen...

Men jag skulle gärna vilja besöka nån av hans restauranger för en häftig smakupplevelse nån gång!

 

Titta & njut..

Av Pernilla - 12 september 2009 08:02



JA det är det !!!!! GladGladGlad

Fick låna en dunder salva i går av Angelica TACK för den, ska genast beställa en själv Skrattande

 

  

 

 

Lena en kompis hade tydligen någon hon kände som sålde denna salva!!

 

 

I dag ska jag bege mig upp till Svankällan, det är så skönt att gå där uppe, ja förutsatt att jag kan köra, ska kolla hur det går att röra fötterna när jag sitter i bilen, just rörelserna i sidled sittande är värst! Förvånad

 

 

Sen kanske jag ska följa med en vän som ska köpa hund

  

 

 

Kan ni tänka det är en Västgötaspets blandis!!

  

 

Jättefin faktiskt.....

Hade ju hellre sett att hon köpte en renrasig västgötaspets, men det är hennes beslut....


 

Ingen som ska omplacera en Västgötaspets tik med svans!

för det vill hon ha, en hund med svans!!

 

  

 

 

Ha en bra dag......Kramen

 

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards