Alla inlägg den 22 september 2009

Av Pernilla - 22 september 2009 10:19

 Ja det kanske man kan fråga sig, varför bryr jag mig, när uppenbarligen ingen annan gör det....Eller?

 

Jo jag bryr mig för att jag bryr mig om rasen (tro det eller ej!)

Självklart tycker jag inte att man ska avliva valpar som föds med "fel" färg, självklart tycker jag att det är bra att dom hittar sina hem med ägare som älskar dom precis som dom är (fattas bara annat)

 

Det som jag menar är att det blir mer & mer vitt, benen blir kortare & dessa vinner & höjs till skyarna som bra exemplar....

 

Men ja jag ska nog sluta att bry mig, för jag kommer ingenvart, det ligger för mycket pretige i detta & oavsett vad jag skriver så tolkas det fel, för det är ju JAG som skrivit det....

 


 

Jag vet i allafall var jag ska köpa min nästa Västgötapets.....

 

Tack & hej.....

 


Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards