Alla inlägg den 3 november 2009

Av Pernilla - 3 november 2009 10:54

Ja på torsdag ska jag i väg & få min spruta, kan ju vara en bra idè, har aldrig vaccinerat mig innan mot influenser med nu känns det behövligt, inte orolig för egen del, men det kan ju vara bra att vaccinera sig så att man inte sprider den vidare, det är ju ett sett att hjälpa dom i riskgrupperna. Sen har jag inte lust att bli sängliggandes i flera veckor om jag har otur att få den.

 

Och nu till personsök jag har tänkt att fixa en kursdag i personsök till våren, men vill redan nu veta om det finns intresse av att delta, maila mig i så fall pernilla.wester2@comhem.se  eller svara i bloggen, men skriv då mailadress så att jag kan kontakta er när det är dax. denna kursdagen vänder sig till Västgötaspets ägare!!

 

 

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards