Alla inlägg den 8 november 2009

Dop

Av Pernilla - 8 november 2009 20:41

Ja här skulle det vara en massa fina dop bilder på Tim, men en viss Herr Nikola glömde kameran hos Marias mamma!

 

Så det får bli en hög foton på kusinernas lek hemma hos Edgars mormor Skrattande

 

Nikola & Marko roar lille kusin Edgar

 

  


Marko & Edgar leker gömme för fotografen (Mig) 


  


Bus! 

  


Edgar smiter.


  


Dop fin Edgar (ja det är inte han som ska döpas utan lillebror Tim)

  


Men som sagt tyvärr glömde vi kameran i huset...Obestämd

 

Av Pernilla - 8 november 2009 07:59

Jag har bestämt mig jag SKA låsa in mina grabbar & slänga bort nyckeln!

orsaken till det är det HÄR & det HÄR .......Tyvärr så kan jag ju inte göra det, men jag skulle vilja. Tycker att det är skitjobbigt att läsa om sånt här varje dag....

 

Nu MÅSTE vi ha fler poliser, detta går inte längre, hur ska man göra för att få staten att fatta att det behövs fler poliser på gatorna, fler närpoliser, fler stationer, i stället för alla indragningar & polisstationer som stängs


Fy fan säger jag bara till våran regering, SKÄMS. När ska ni ta erat ansvar! Ska en hel generation gå förlorad innan ni inser erat misstag....

 

 

 

Kommer osökt att tänka på denna låten!!!!

 


 


 

Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards