Alla inlägg den 10 november 2009

Av Pernilla - 10 november 2009 08:15

Allså vi har två grannar på våran högra sida i vår radhuslänga den ena familjen har en liten pojkke på ca 1½ år och den andra familjn har två tvillingflickor på ca 16 månader och det är ett jäkla skrikande & ylande på dessa två familjers barn....VAD ska man göra?, man vill ju inte verka gnällig men detta har verkligen blivit ett problem, det håller på från tidig morgon till sen kväll. ibland sätter det i gång kl 5 på morgonen Rynkar på näsan Barn om gråter är en sak, men detta är barn som skriker/ylar oavbrutet i flera timmmar, allså inte ledset utan vilt lekande protesterande...Skrikandes


Man blir väckt om man ligger och sover, och då är det illa..

 

Hur mycket ska man tåla innan man klagar? 

 

 

 


Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards