Alla inlägg den 13 november 2009

Av Pernilla - 13 november 2009 21:52

Jag efterlyser bilder på Västgötaspetsar i olika utföranden, som spår, agility, sök, rally lydnad, vallning & lydnad, det ska vara bra kvalitet då dom ska förstoras upp till A4 bilder & är tänkt att användas i montern på My Dog..

 

Inga namn eller Kennelnamn ska vara med på bilden & bilden ska vara tagen själv eller ha medgivande från fotografen att bilden får användas på My Dog...

 

Skicka bilderna till pernilla.wester2@comhem.se

 

Ja jag vet att jag borde ändra mailadress då mitt efternamn inte stämmer nu, MEEEN det är så bökigt!

 

Mvh Nilla

Av Pernilla - 13 november 2009 08:02

  

Har inte bloggat på 3 dagar Foten i munnen Jag har svårt att hitta lusten just nu, november är såååååååå tråkigt, jag blir deppad i november, vet inte vad det är, men det är som om någon slog en slägga i huvudet...

 

Det brukar gå över i samband med 1 advent Glad..... I dag ska jag & Mile ut & shoppa blir nog en tv till sovrummet har alltid velat ha en där inne, är så skönt att bara stänga av & rulla runt & somna Cool

 

Som det är nu så måste jag ju gå upp släcka ner & på vägen till sängen göra tusen grejer Tungan ute

 

Även matvaror måste inhandlas, inte fullt lika kul, men ett måste Obestämd

 

 

 

PS

SKV kommer som vanligt att ha en rasmonter på MyDog i januari 2010.
Det behövs fler människor och hundar som kan bemanna ( /behunda) montern och representera vår klubb Kontakta aktivitetsanvarige.
Bosse om du
vill vara med.
DS

 

Detta är viktigt så jag hoppas att många anmäler så att inte några få behöver stå varje dag i flera timmar! Vi MÅSTE engagera oss, kom igen & hjälp till nu, vet ju att många kommer att vara där & ställa ut. 1-2 timmar kan man väl lägga i montern?? Det är jättekul! Man träffar massor med trevligt folk....

   


Ha en bra helg......

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards