Alla inlägg den 22 november 2009

Av Pernilla - 22 november 2009 09:07

         (Alla kort är tagna med mobil!)


Ja grundlurad blev jag i går!

 

Vid fyra tiden dök min underbara uppfödare Lucia upp för en liten "fika" hon gör så ibland så det var inget konstigt med det, hon brukar passa på att kolla in Rex, ge goda råd & även gosa med Rocky....

 

Efter en stund ringer min mobil & Annika frågar om jag har lust att komma in till stan & ta en fika med henne, jag förklarar att Lucia är hos mig & frågar Lucia om hon har lust att följa med in till stan för en fika i stället?

 

  

 

Och det hade hon (Hmmm)

 

Så jag & Lucia beger oss in till stan för en "fika" när vi kommer fram så hamnar vi utanför

Restaurang frågetecknet ?

 

Och DÄR satt dom!!

 

Angelica

  


Bodil

  

 

Gittan

  

 

Karin

 

  


Det var en liten efter möhippa som mina vänner hade fixat till!!!

  

 

Denna underbara middag & två biljetter till DET VÅRAS FÖR HITLER på Lorensbergs teatern fick jag, kan ni fatta hur glad jag blev!

  

 

Jag blev så glad så att jag grät en skvätt....

  

(Fick hjälp av en brödsmula Skrattande)

 

När vi satt där så hivades det upp en pepparkaksdeg?

  

 

Och dom sa att jag skulle ut i köket & baka Förvånad....... ELLER HUR!!!

 

Men visst kocken kom

  

 

MEN jag slapp att ställa mig & baka pepparkakor & lika glad för det blev jag...Glad

 

TACK ALLIHOPA FÖR EN MYCKET ROLIG & TREVLIG KVÄLL!!!!

 

Och tack till Maria & Helene som tyvärr inte kunde vara med Rynkar på näsan men som var med ändå .......

 

 

KRAM!!!!!!!!!

Från en lätt bakis Nilla Obestämd

 

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards