Alla inlägg den 29 november 2009

Av Pernilla - 29 november 2009 18:08

Grattis Lucia som med Kopparås Remus blev Bis 4 på SKK:s  inoff Åby, Remus är blott 5½ mån & redan dunder läcker, rör sig som en gud & det mesta på rätt plats, pappa är Kopparås Arn-Thor & mamma är Möllebos Blomma...

 

Loke blev 3a bästa hane med jätte fin kritik!

2a blev Tridens Trenter 4a blev Kopparås Romelus 5a vet jag tyvärr inte

 

Bland tikarna vann Kopparås Stina

 

Fick med mig Trenter & Remus hem, dom som säger att Västgötaspetshanar inte går att ha i hop har inte träffat dessa, Rocky 8 år, Rex 5 år, Loke 1 år, Trenter 7½ mån & Remus 5½ mån funkade fin fint ihop!!

 

 

Kram Nilla



Av Pernilla - 29 november 2009 08:26

  


Första advent är alltid lika mysigt!


I dag ska vi i väg till Åby utställningen, det är Loke som ska ställas, inoff men väldigt trevlig & brukar vara bra...


Jisses kollade in mitt gamla inlägg från förra året, tänk vad förlorade stakar kan ställa till med *Fniss* Förlorade stakar


I år hittade jag dom.......


Hoppas att alla får en trevlig första advent..


Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards