Alla inlägg den 26 december 2009

Av Pernilla - 26 december 2009 08:56

  


Ja det blir nog ett besök på akuten i dag, jag är bättre i foten, men det känns som om något inte stämmer där inne   Foten sticker & värmer & böjning är helt uteslutet, det gör även ont upp i vaden & sticker i mina småtår, ja hälen känns lite knepig också, så det känns bäst om jag åker & tar en Rtg på eländet!


  





Jag har även bytt från Rc ligth foder till vanligt Rc adult foder på Rocky & Rex känns som om dom behöver lite mer fett nu på vintern & bägge har gått ner det dom ska & Rex kemiska kastrering har släppt!    Och han är het som eld på tikar nu, nästan värre än innan kastreringen   


Hoppas att alla får en god fortsättning på julen.....


Kram   



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards