Alla inlägg den 27 december 2009

Av Pernilla - 27 december 2009 08:39

Ja som sagt inget brutet i foten, men dock misstanke om avslitet eller utdraget ledband   Men en Rtg läkare ska se på bilderna i morgon....


Jag ska även ta mig till vårdcentralen i morgon för läkaren ansåg att jag ska vila i några dagar till, men nu ska ni få höra något konstigt HAN kunde inte sjukskriva mig utan jag är tvungen att uppsöka vårdcentral & betala en gång till för att få sjukskrivning i 3-4 dagar snacka om slöseri med vård resurser...  

Och mina pengar    


I dag ska jag bara ta det lugnt, se en film, köpa hem lite kina mat

(Är trött på julmaten)


Längtar till My Dog tycker att det är kul, ska visserligen inte ställa nån av mina egna, men det ska bli kul ändå, ska stå i montern en dag....


Ha en underbar söndag.....Kramen   



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards