Alla inlägg under december 2009

Av Pernilla - 23 december 2009 08:33

  



Ja så här ser min fot ut nu, jag ÄR faktiskt lite bättre, jag kan ta mig fram utan att se ut som Quasimodo   

 

Ute går jag utan kryckor nu, mina axlar klarar inte av belastningen    Men det funkar som sagt rätt bra ändå.....

 

Tack för alla goa hälsningar här, mailen & facebook, det värmer att vara så här omtyckt!   

 

 

Kram på er alla   

Av Pernilla - 22 december 2009 07:22

Ja det är jag det    I går på jobbet trampade jag snett med foten & stukade/vrickade den rejält tack & lov så är det lite bättre i dag, jag har fått låna kryckor av Annika (Tack min bästaste vän i världen)  och hon tog hand om Rocky & Rex hela em/kväll i går!!.......   LOVE YOU



Nu ska jag försöka halta mig runt, så att Rocky & Rex kommer ut!


Ha en bra dag!.......






Ps Jag står för vad jag säger, fast vissa inte tycks tro det Ds



Av Pernilla - 21 december 2009 06:41

Ja nu är det kallt    Fast jag har hellre kyla än slask & regn, det är ju snart JUL!!!!   


TÄNK bara 3 dagar kvar!


Jag hoppas verkligen att ALLA får en underbar Jul......  




Av Pernilla - 20 december 2009 05:13

8.500 - 40% = 5.100 .................. TADA!    Enkelt för vissa & svårt för vissa att fatta  


Hoppas att alla får en trevlig fjärde advent!


  


Själv ska jag jobba   



Kram Nilla   



Av Pernilla - 16 december 2009 06:30

Ja se alla dessa löptikar, det känns som om dom har enad front här i kärra nu, tror ta mig fan att var enda tik löper     Och Rocky & Rex går om kring som Kling & Klang   

 

Jobbigt jobbigt..Ska som sagt bli skönt att skaffa tik nästa gång   

 

Har haft ont i min rygg i ett par dagar nu (mer än vanligt), halkade till på en isfläck, så nu går jag på Dexofen & Panodil   ........

 

Hoppas att alla får en bra dag.....

 

Kramen   

Av Pernilla - 15 december 2009 06:42

   

   

Skriver stans grymmaste ballader!!!

 

Av Pernilla - 14 december 2009 06:32

Ja vad säger man, man kan inte annat än säga GRATTIS Kim !! Vilken bedrift att gå & bli BIS i Stockholm, Vinnande hund var Skogsbygdens  Nora Super Nova


  


Så än en gång Grattis Kim ! Detta var faktiskt riktigt häftigt!


Nilla   



Av Pernilla - 13 december 2009 21:12

  


(Med vissa undantag då)

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards