Alla inlägg under december 2009

Av Pernilla - 3 december 2009 06:47

Ja montern börjar bli färdig, vi samlas hemma hos mig på lördag för att knyta ihop trådarna, en del folk har anmält sig till monter TACK FÖR DET   


Fast vi behöver fler!!!    Så har du tid över 1-2 timmar 7.8,9, eller 10 januari för att stå i Västgötaspets montern på My Dog så är du välkommen att anmäla ditt intresse till Bosse Vi söker även lite bilder på Västgötaspetsar i olika aktiviteter som vi ska visa i montern! Har ni några så skicka dom gärna till mig


En förutsättning för att stå i montern är att du har en Västgötaspets, för vi ska även ha våra Västgötaspetsar med i montern!


Näää nu ska jag bege mig till jobbet   


Ha en bra dag......  

Av Pernilla - 2 december 2009 06:34

  


Ja visst ska man ha blogg, fast jag har varit dålig på att skriva på sista tiden.....


Kommer igen så småningom   

Ska försöka hinna skriva i em, för jag har en del att skriva om.......  


Ha en bra dag..........  

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards