Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Pernilla - 6 januari 2010 07:26

  


Tänk både Rocky & Rex älskar det!

Vaknade tidigt i dag & satte en deg på jäsning, tänkte att familjen skulle få nybakt till frukost i dag.....   

I eftermiddag ska Irene & Bosse ner & bygga montern, det ska bli spännande att se hur den blir, kan tyvärr inte vara med själv att bygga vilket är synd då jag varit med & planerat den, men jag är tyvärr upptagen i kväll med att fira Makedonsk jul, översättningen blir lite tokig så här kommer den på Engelska 

Men jag ska stå i montern fredag eftermiddag & söndag förmiddag! Det ska bli kul, ja det ska bli kul att vara på My Dog överhuvetaget, bara känslan av att vara där är underbar!!....

Ha en bra dag alla   

 

KLART!!!

  

Och nu är det dax för långtur med Rocky & Rex.....  

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards