Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Pernilla - 21 januari 2010 07:53

Yes det blir det i dag, ska träffa Ingegerd & Flisan med pojkarna, Jag ska ta med Loke också, för Annika ligger sjuk!

 

 

Det lär bli fullt ös på alla fyra, ska ta med mig kameran och försöka få lite bra kort....

 

     

 

Har inte skrivit så mycket blogg på sista tiden, visst gjort inlägg  men inte skrivit så mycket, det beror inte på att jag inte har något att skriva om, utan mer på att jag känner mig omotiverad & inte har behov av att skriva & berätta om ALLT jag gör med hundarna, sen jobbar jag ju & känner att jag inte har tiden, får väl ta igen det när jag blir pensionär.....

 

 

I vilket fall så mår jag oförskämt bra, visst lite små krämpor här & där, men för övrigt bra...Hundarna mår bra och jag har fått lite förfrågningar på parningar framöver   och det är ju alltid kul, tycker ju själv att både Rocky & Rex är så pass bra så att dom skulle ha ett par valpar till efter sig. men sen räcker det, inte 44 valpar som tyvärr vissa hanar har, den hane är inte född som är så bra att han skulle ha över 40 valpar efter sig, tycker att man förstör för rasen när man använder en hane så mycket, det gör ju att denna hane kommer att ligga i många stamtavlor framöver, vi har det ju redan så nu med vissa hanar som användes flitigt förr, speciellt en då! Och det är aldrig bra!

 

  

 

Nej fram för mer variationer, våga använda fler hanar, våga använda kullbrodern till en snygg hane! LETA lite mer innan ni satsar på

 "säkert kort"

 

Ja detta var mina små tankar så här på morgonen, komentera gärna & delge mig & andra hur ni tänker & tycker..

 

Mvh Nilla   

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards