Direktlänk till inlägg 29 januari 2010

Den förlorade sonen är åter!!!

Av Pernilla - 29 januari 2010 08:04

  


Han har varit på Idre fjäll i 5 dagar & det har varit sååååå tomt hemma, detta är en försmak hur det blir den dagen han flyttar hemmifrån!   

 

Kommer att göra ont i mig den dagen min lille (stora) gosse flyttar i från mamma.   

 

 

 Kansk ska ta & låsa in honom!!!!!

  

Näää det kan jag ju inte göra!!

  

 

Jag har fått frågor på mailen ang vilken kennel & uppfödare jag syftar på från Finland?

 

Självklart kommer jag inte att skriva det HÄR, har ingen lust att hänga ut varken kennel eller ägaren!, så det kan ni fetglömma!

 

Hoppas att alla får en bra dag......

 

Kramen

 

 

 
 
Ingen bild

Linda

29 januari 2010 09:29

Tiden går fort. Jag minns när han gick ut 9:an och snart så har BÅDA flyttat.....Humm! då kanske du & Mile resa lite.

 
Ingen bild

Nilla

29 januari 2010 10:35

Nja då blir det nog aktuellt för mig att starta kennel!! *Ler* Men en & annan resa ska nog hinnas med.....

 
Ingen bild

Linda

29 januari 2010 11:30

Just de ja! DÅ ...får du en hel del att pyssla med.

 
Ingen bild

Roger

30 januari 2010 08:59

Hej!

Du har din fulla rätt att låsa in dina avkommor, glöm inte att du har burit dom först i nio månader sedan några år till :)

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 22 oktober 2012 13:38

Ja det var det jag hade 😃 inget farligt, men jäkligt jobbigt då jag mår illa, är yr och vinglar lite 😣 men det ska snart vara bra igen 😉 Sen när jag mår bra ska jag ta tag i min vikt, har gått upp lite sen jag slutade rök...

Av Pernilla - 22 oktober 2012 08:48

Så här dålig som jag är nu, har jag nog aldrig varit 😢 det började för tre veckor sen och håller på än 😞 först var jag sjuk i influensan ( hostan är kvar fortfarande) sen fick jag en infektion på högra ögat, den har gett med sig, nu i...

Av Pernilla - 25 augusti 2012 11:56

Jag fick ett brev, ett brev fullt av smärta och sorg, sorg över en sjuk hund ,en hund som fick avlivas pga epilepsi, ingen ska behöva uppleva det ! Vem bär ansvaret ? Uppfödarna ? Ja jag tycker det, det är bara dom som kan utesluta hundar med epileps...

Av Pernilla - 10 juli 2012 20:44

Nu är det ruggigt länge sen jag bloggade ☺ ska skärpa mig 😏återkommer inom kort 😘...

Av Pernilla - 15 augusti 2011 09:34


Ja nu var man åter i Sverige, regniga Sverige för att vara exakt   fast det är rätt skönt, det var ju rätt varmt nere i Makedonien ca +32 i snitt, vissa dagar + 42      Jag har 1 vecka kvar på semestern, men längar faktiskt lite tillbaka till job...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards