Alla inlägg under januari 2010

Av Pernilla - 3 januari 2010 08:24

Och det är jag SUPER glad för   Men ni är dåliga på att kommentera   Det är så kul med några rader, behöver inte vara långa, men ett litet ord vore kul   


I dag ska jag & Annika upp till Svankällan för att träffa Bodil, bäst att pälsa på sig ordentligt det är -11 ute Brrrrr   


Blev väck att grannens barn i dag igen    kan väl inte vara så svårt att lytfta upp från sängen så att dom blir tysta   Nää då låt dom sitta & skrika tänk inte på grannarna   


Grejen är att det är två tvilling flickor som tävlar om vem som kan skrika högst, den ena börjar & den andra försöker överrusta!      




Ja ja ha en bra dag........   



Av Pernilla - 2 januari 2010 15:55


Ja i dag har jag stekt paprika så att det står härligan till, det är super gott!

 

  


Man har i en massa vitlök!


Lite stark paparika1

     


Olja, persilja + lite annat smått & gott (Hemligt)

  


Om man lägger paprikorna i en påse innan & låter dom kallna är dom lättare att skala.

 


Kramen ha en bra dag.......

Av Pernilla - 2 januari 2010 11:48

Ja då var det nytt år, 2010 låter lite spaceat faktiskt ja vad ska man hitta på detta året då?  Vet inte så noga, har lite planer som innefattar både mig, hundarna & familjen, får se om det kan sättas i verket....


Snart är det dax för MY Dog det ska bli kul (Förhoppningsvis)


Hoppas att alla får en trevlig lördag...


Nilla   

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards