Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Pernilla - 2 mars 2010 07:35

  

 

Jag fick ett mail som i frågasatte varför jag skrev i vissa gästböcker?! (givetvis en hotmailadress)

 

Personen i fråga menade att jag tyckte ju så illa om dessa personer, så varför skriva i deras gästböcker & bloggar.

 

Nu ska jag försöka reda ut det här!!

 

Jag tycker inte illa om någon uppfödare, varför skulle jag det? Jag känner dom inte, därimot så kan jag ha åsikter om deras åsikter & jag kan ha åsikter om rasen som vi har gemensamnt. Hur skulle jag kunna tycka illa om någon som jag kanske har träffat 3-4 gånger, hur ska man hinna bilda sig en uppfattning på det? Och det finns faktiskt dom som jag inte har träffat alls, Det som gör att folk kanske tror att jag ogillar dessa människor, kan beropå att vi inte tycker samma & jag drar mig inte för att tala om det!

 

Man måste lära sig att skilja på sak & person.

 

Jag tror att dom flesta är trevliga snälla människor som älskar sina hundar, men att vi inte är överens om allt, ja det kan vi vara överens om!!

 

Men tycker illa om dom det gör jag inte, jag gottar mig inte i dessa människors olycka.

 

VAD TROR NI OM MIG???

 

Hoppas att detta rede ut en del frågetecken.....

 

Mvh Nilla

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards