Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Pernilla - 21 mars 2010 08:00

I dag kommer Lokes matte & lillhussar hem & jag vet en liten Västgöte som kommer att bli glad!

 

Loke tycker om mig han respekterar mig, men han fullkomligt älskar sin familj, utan den är han en väldigt liten Västgöte.

 

Kommer att sakna att ha honom här han är en roligt kille, hittar på kul saker & är urmysig...

 

Loke är snygg, rätt lik Rex fast grå han är inte sååå gammal än (17 mån), men om några månader är han att räkna med, så letar ni efter en snygg hane med bra & intressanta linjer så finns han hos min granne Annika

(Kontakta mig)

 

  

 

Stamtavla  (Starrgräset Boris)

 

Rocky mår bättre, han har fortfarande ont,såret vätskar lite, så det blir inte så långa promenix med honom...

 

Jag får desto mer motion då jag går ut två gånger, efter att jag lämnat Rocky så tar jag mig en x-tra sväng med Rex & Loke...

 

I går gjorde jag hjortron parfait det blev sååååååå gott, men det är ju inge man kan göra för ofta för det är väldigt fett, och det ska jag inte äta just nu, jag håller igen på det goda & har gått ner ca 7kg   Men som sagt på lördagar får jag äta lite mer & lite godare...

 

Nää nu ska jag ut med hundarna, ha en bra söndag....

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards