Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Pernilla - 1 maj 2010 07:18

Ja det var vad det var, inte konstigt att jag känt mig bäng i huvudet, jag fick droppar som jag ska ha i 3 gånger per dag, men det är fasiken inte lätt om ingen är hemma & hjälper mig   

 

Magen är bättre den också, pratade med läkaren om den och hon skrev ut Omeprazol & sa att jag bara skulle ta voltarenen 1 gång om dagen & se om det går över...

 

Problemet är att jag kan ju inte äta Voltaren hela livet ut, men äter jag ingen värk tbl så kan jag knappt ta mig fram, ryggen, svanskotan & axlar säger i från, så det är lite av moment 22   

 

Under veckan som jag har varit hemma så har jag slarvat som fan med maten, tröstat mig med godis   Vill inte ens ställa mig på vågen    

 

 

Men nu är det slut på frosseriet   

 

Rocky är inte helt okej, jag kan inte sätta fingret på det, han äter med gluppande aptit, är inte lika pigg & orkar bara med en långpromenad, han har inte gått upp i vikt snarare ner återhämtar sig dåligt/långsamt, visst han är kastrerad med ska dom verkligen bli så slappa & lata ???

 

Rex därimot är pigg som få, framåt & glad!!


  


Hoppas att eran helg blir bra...

 

Kram Nilla    


 

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards