Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Pernilla - 4 maj 2010 07:37

Ja i går var vi nere på klubben Eliaz skulle träna agility med Loke  

 

           Eliaz & Loke är SÅ duktiga!

 

Även denna underbart goa Bulldog kom, det är Mormor utalas Môrmôr (Göteborska) Hon är otroligt framåt & trevlig & framförallt skittsnygg!!

 

   Tycker i allafall jag, men man måste nog älska Bulldogs för att uppskatta denna skönhet   

 

 

På vägen hem så upptäckte vi att körsbärs träden står i blom!!!

 

 

Dom är sååå vackra! 



Magen är nästan helt bra, men det är värre med örat, det vätskar, kliar & värker & det värsta är att det verkar sprida sig till mitt öga   känns inte bra!

 

Får se hur det går under veckan ska jobba i morgon, börjar tycka att det är långtråkigt att vara hemma, hoppas att örat/ögat ger med sig..

 

Kramen ha en bra dag   

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards