Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Pernilla - 9 maj 2010 13:32

Ja det blir två utställningar i år, mest för att jag tycker att det är kul, vet ju att jag har den snyggaste hunden i allafall oavsett vad domarna tycker   

 

Det blir Vänersborg & Tvååker både Rex & Loke ska ställas...

 

I dag är jag bakfull    Vi hade ett par kompisar över i går & det blev sent & blött men ack så kul vi hade, kl 02.00 var jag ute på sista rundan med Rocky & Rex, himla bra då slapp jag gå upp så tidigt, men jag var ändå uppe vid åtta & gick kärra runt vid halv nio   en lagom runda på ca 1 tim.

 

Resten av dagen ska jag jag vila vila vila och sen vila lite till......  

 

Ja jag måste koka mat till hundarna bara, men det sköter sig mest själv...

 

OVER AND OUT   

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards