Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Pernilla - 12 maj 2010 17:35

Något mysko har hänt    Jag har under flera år varit allergisk mot dom flesta alkohol sorter (rött vin har varit värst) jag har inte tålt några stenfrukter (typ äpple päron) För ett tag sen så provade jag ett rött vin bara sippade lite för jag tycker ju att det är så gott   och jag fick ingen reaktion, drack upp hela glaset och kände fortfarande inget & jag kan nu mer dricka rött vin & cider utan problem   

 

Provade då att äta ett päron & det funkade också ???   Och i dag åt jag ett äpple utan problem   

 

Hur kan detta vara möjligt? Hur kan man efter så många år bara sluta vara allergisk ? Jag har allså innan blvit tjock i halsen (satt sig på andningen) fått kli i halsen & svår klåda i ögonen....

 

Är det någon som hört talas om detta??

 

I morgon är det dax för många att ställa i Simmatorp (Rasspecialen för Västgötaspets)  hoppas att det inte regnar allt för mycket & att domaren för tikarna upptäcker att det finns MÅNGA fina tikar i Sverige som förtjänar att vinna!!    Ombyte är ju alltid kul   

 

 

Hoppas att alla får en trevlig Kristihimmelfärdshelg!

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards