Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Pernilla - 5 juni 2010 20:12

Ja det gick inge vidare i dag i Vänersborg   både Rex & Loke åkte ut på en tvåa, ja nu är ju inte en tvåa dåligt, men klart man ville ha en etta   

 

Blev inte riktigt klok på vad han ville ha den där domaren, pratade med några som hade fått ettor och i deras kritik stog det att deras hanar hade lite för små & feminina huvuden, i Rex stog det kraftigt huvud & i Lokes för kraftigt huvud, hmmm hur ville han ha dom då Könslösa??

 

Jag behöver väl inte tala om vem som blev Bir.............Nä jag tänkte väl det  

 

I vilket fall som helst så hade vi en helt underbar dag & träffade goa människor & trevliga hundar...

 

Rex & Loke skötte sig jättefint, men det märks på Rex när inte Rockypocky är med att han saknar sin pappa, så nästa gång får Rocky följa med & nästa gång blir i Tvååker 10 juli...

 

Ha en underbar kväll.....  

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards