Alla inlägg den 27 juli 2010

Av Pernilla - 27 juli 2010 13:22

Ja det är sååååå skönt med sol & värme, speciellt om man som jag just nu har semester    Visst inte helt fel med lite regn med jämna mellanrum, så man får lite gjort inne också   

 

Rocky & Rex mår super, älskar väl inte värmen, men är nöjda med att matte är ledig & hemma hela dagarna, vi tar en rejäl runda på morgonen, sen blir det en kortis under dagen, sen en rejäl runda på kvällen igen, känns bäst för både mig & hundarna......

 

  

 

Annars gör vi inte så mycket, Mile är i Makedonien, barnen mest ute med kompisar, & jag njuter av att vara själv & nyttja min tid som jag vill...

 

Tänkte hämta hit min mamma i morgon, kan ju passa på att umgås lite, när man nu har tiden till det.....

 

 

Någon mer utställning blir det nog inte för min del, har fått nog av den delen av hunderiet, ger mig inte ett skit, mer än att jag tycker att det är trevligt att träffa folk & snacka, men det kan jag ju göra ändå.

 

Hoppas att alla får en fortsatt trevlig sommar!!

 

Kram Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards