Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Pernilla - 9 augusti 2010 09:18

  

Är en mycket snygg kille, hittar inte många fel på honom, det är "något" med hans överarm/skulderled, men jag kan inte sätta fingret på det! Sen har han något raka vinklar bak, tar något korta steg och sen till det stora!!! Han har avsaknad av 2 P2:or    Och det har jag alltid trott varit BIG NO NO, för det är det domarna har nämnt & många har sagt att det är pga det som dom placerar honom där dom gör!!

 

MEN är det skillnad på VEM som saknar dessa P2:or??? För hör & häpna det verkar som om detta är helt okej!

  

Han är inte överbyggd, han har stark rygg & på det hela grymt snygg!! & det bästa av allt han är underbar i sitt temprament!..Sååå med hans ringa "fel" så MÅSTE han ju vara riktigt BRA!!!

 

Nu undrar säker några vad fasiken svammlar kärringen om, så ni ska få en länk till en mycket intressant diskussion på denna blogg

Mvh Nilla

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards