Alla inlägg den 10 september 2010

Av Pernilla - 10 september 2010 07:16

Ja i dag bär det i väg till vet med Rocky för sista Catrophen vet sprutan, han har blivit bättre men ändå sämre. svårt att förklara men jag ska försöka!

 

Innan sprutorna så ville han inte följa med på promenader, han låg kvar i soffan, tvingade jag med honom så kom han motviligt & stelt, nu kommer han springandes & vill vara med är smidigare & är gladare, men han blir mer halt än innan, så det är något jag får prata med vet om i dag, även vikten är ett problem han är alldeles för stor, han måste ner minst 3½ kg, har pratat med en MYCKET kunnig person om Rockys foderstat och fått bra råd!

 

För övrigt är allt bra, Rex behöver gå ner något kilo han med

(vem behöver inte det!) Men just nu kämpar jag med lite annat........

 

Jag har även börjat att rensa upp bland energi tjuvarna, allt som drar enegi i från mig gör jag mig av med, man mår såååå mycket bättre då, man lixom åstadkommer en massa helt plötsligt.

 

Sen återtar man kontakten med folk som ger en positiv energi i stället, som inte snackar en massa skit om andra människor eller vänder kappan efter vinden, eller som måste snacka skit om andra för att framhäva sig själv i bättre dager....

 

ÅHHHHHH vad bra man mår av att omge sig med trevligt folk......

 

Kram där ute i cyber världen....

 

 

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards