Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

Rocky

Av Pernilla - 25 oktober 2010 06:36

Ja i går kväll var jag i väg & lämnade in Rocky på Västra djursjukhuset, fan vad det skär hjärtat    Det gör så ont i mig, man KAN ju inte förklara för honom varför man lämnar, han vände sig om och tittade på mig innan han följde med skötaren, såg ut som han tänkte - Varför ska jag följa med jag vill inte. men ok jag gör det eftersom det är det du vill


I dag ska han opereras, hoppas att allt går bra, vilket jag tror att det gör, jag är sååååå nöjd med mottagandet på Västra, både i går & första besöket, kan varmt rekomendera det stället!!


Vaknade för övrigt i dag & mådde illa, har kräkts 2 gånger  & är risig i magen   Så jag blir hemma ifrån jobbet i dag.....


Och i morgon ska jag hämta Rocky    om allt går bra, men räkningen blir INTE rolig   Det är skammligt att det ska vara så dyrt att gå till vet.


Hoppas att alla får en bra dag.......  

 
 
Maria D

Maria D

25 oktober 2010 08:01

Så klart att det går bra!

Veterinärkostnader är vidriga, och inte blir det bättre av att vi betalar 25% moms på veterinärräkningen heller. Tänk bara om vi skulle kunna få bort det!

Krya på dig

http://www.meringa.se

 
Ingen bild

Bodil

25 oktober 2010 08:44

Jag och flickorna Johansson håller tummarna.

 
angelica

angelica

25 oktober 2010 09:37

Håller tummar och allt som går för att ni skall krya på er.

http://kortoannat.blogspot.com

 
Ulle

Ulle

25 oktober 2010 10:55

Jepp, Västra är suveräna =) Gött gångavstånd för vår del oxå ;)
Krama Rocky när han kommer hem!

http://sagogarden.bloggagratis.se

 
marit

marit

25 oktober 2010 11:04

Lille Rocky! Det kommer säkert att gå bra.
Vila nu ordentligt så att du är bra i morgon när du ska hämta honom!!

http://maritsblog.wordpress.com

 
Ingen bild

Linda

25 oktober 2010 13:42

Tänker på er och håller tummarna!

 
Ingen bild

Nilla

25 oktober 2010 14:56

Rockys Op har gått bra och om allt fortsätter bra får han komma hem i morgon...Tack alla för uppmuntran...Kram

 
Isabel

Isabel

25 oktober 2010 19:12

Skönt att höra att op. gick bra, håller tummarna för att det blir hemgång imorgon.

http://www.kennelviking.se

 
Duritzan

Duritzan

25 oktober 2010 19:14

Du ska se att med alla tummar som hålls för Rocky kommer även resten att gå bra.
Stor kram till både dig och Rocky! Och klappa om Rex också.

http://www.duritzans.se

 
Ingen bild

Nilla

25 oktober 2010 21:55

TACK ni är så gulliga allihop lovar att komma med ny rapport i morgon när han kommit hem....

 
Ingen bild

Tove Höckgårdens kennel

26 oktober 2010 20:54

Hej Nilla !
Jag håller tumlarna for att det går bra for Rocky
Kram Tove

 
Ingen bild

Nilla

27 oktober 2010 07:53

Tack Tove :o))

 
Ingen bild

Västra Djursjukhuset

28 oktober 2010 15:00

Ville bara skicka en kram och en hälsning från oss alla på Västra Djursjukhuset. Hoppas att Rocky mår bra efter omständigheterna och kryar på sig!
/ Karolina Winqvist, djursjukskötare på Västra Djursjukhuset

 
Ingen bild

Nilla

1 november 2010 07:35

TACK Karolina!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 22 oktober 2012 13:38

Ja det var det jag hade 😃 inget farligt, men jäkligt jobbigt då jag mår illa, är yr och vinglar lite 😣 men det ska snart vara bra igen 😉 Sen när jag mår bra ska jag ta tag i min vikt, har gått upp lite sen jag slutade rök...

Av Pernilla - 22 oktober 2012 08:48

Så här dålig som jag är nu, har jag nog aldrig varit 😢 det började för tre veckor sen och håller på än 😞 först var jag sjuk i influensan ( hostan är kvar fortfarande) sen fick jag en infektion på högra ögat, den har gett med sig, nu i...

Av Pernilla - 25 augusti 2012 11:56

Jag fick ett brev, ett brev fullt av smärta och sorg, sorg över en sjuk hund ,en hund som fick avlivas pga epilepsi, ingen ska behöva uppleva det ! Vem bär ansvaret ? Uppfödarna ? Ja jag tycker det, det är bara dom som kan utesluta hundar med epileps...

Av Pernilla - 10 juli 2012 20:44

Nu är det ruggigt länge sen jag bloggade ☺ ska skärpa mig 😏återkommer inom kort 😘...

Av Pernilla - 15 augusti 2011 09:34


Ja nu var man åter i Sverige, regniga Sverige för att vara exakt   fast det är rätt skönt, det var ju rätt varmt nere i Makedonien ca +32 i snitt, vissa dagar + 42      Jag har 1 vecka kvar på semestern, men längar faktiskt lite tillbaka till job...

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards