Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av Pernilla - 29 oktober 2010 06:24

NÄR ska Tv sluta att sända sån här SKIT  Nu senast är det Överklass fruar på Östermalm, sicken jäkla skit   


Det har varit Hollywood fruar på konstens alla regler, det har varit Kungarna på Tylösand en riktigt slam krypare, det har varit Bartenderskolan & Paradise Hotel + många fler och alla har dom en sak gemensam! Alla är dom skit program av sämsta kvalitet......HUR kan man producera detta & sova gott på natten? Vart har yrkes stoltheten tagit vägen?


Bartenderskolan & Kungarna på Tylösand går ut på en sak, att se ungdommar supa skallen av sig göra bort sig & ha sex på TV!! Tacka fan för att det gå åt helvete med ungdommen i dag!! När man gör såna program så talar man om att det är okej att betee sig som ett svin och att det är häftigt   


Näää fy fan säger jag bara, blir äcklad när jag ser skiten, byter kanal direkt!


Bay the way...


Rocky mår bra såret läker fint & han går bra på benet......


Kram Nilla   

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards