Alla inlägg under oktober 2010

Av Pernilla - 10 oktober 2010 09:55

  

 

Ja det firar jag & mannen i dag   Vi har beställt bord på Gyllene Prag 

Där vi ska äta gott & fira med resten av familjen  Nikola, Marko & Emeli   

 

BRÖLLOPET

 

 

 

 


Av Pernilla - 6 oktober 2010 10:11

Rocky går nu på Rimadyl (vet att du inte gillar det Helenè   ) men han kan inte gå omkring och ha så ont, så det fick bli en quick fix, vi har tid till vet 12/10 hos Anders Furvik så får vi se vad han kommer fram till!


Jag har åkt på en dunderförkylning, har ont i halsen, feber, snuva & sprängande huvudvärk....    Men annars är allt bra, har gått upp i vikt (pga att jag slutat röka   ) INTE KUL!!!!!!


Hoppas att alla får en bra dag!!

Av Pernilla - 5 oktober 2010 14:41

     


1. Folk som slickar röv, fjäskar & vänder kappan efter vinden.


2. Folk som lovar saker men sen inte håller dom.


3. Falska människor


4. Folk som försöker ställa sig i bättre dager, genom att racka ner på andra.


5. Energitjyvar.


6. Folk med storhetsvannsine.


7. Folk som utnjyttjar andra för att komma framåt i livet.


8. Folk som snackar skit.


Listan kan göras hur lång som helst....



Av Pernilla - 3 oktober 2010 08:59

Ja det är inte bra med min älskade Rocky, han blev bättre i benet ett tag efter sprutorna, men nu har haltningen kommit tillbaka igen med full kraft, han har ont mitt lilla hjärta, går på Rimadyl morgon & kväll men har fortfarande ont & haltar, så det får bli ett nytt vetbesök på http://www.vastradjursjukhuset.se/ och en ortoped får titta på honom, kan dom inte hjälpa Rocky så måste jag nog så småningom ta det svåra beslutet! Han kan inte leva resten av livet med så svåra smärtor!


Kram Nilla   



Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards