Alla inlägg den 24 december 2010

Av Pernilla - 24 december 2010 07:24

Ja så är det nu i detta hushåll   Igår fick jag åka in akut & kastrera Rex, hans prostata problem har kommit tillbaka så det var inget att be för, så nu har jag bägge kastrerade för prostata problem?? Enl vet inte ärftlig då, men jag vete fan, tycker att det är konstigt att både far & son fick samma problem   den ene i och för sig enbart förstorad & den andre förstorad med cystor......


Hur ser det ut med prostata problem hos Västgötaspetsen?


Rex mår i allafall bra, men det var en mycket olycklig & ynklig hund som hämtades, jisses vad ledsen han var, han ylade, pep & ville hela tiden komma & ligga nära mig   Mammas lilla limpa   och det fick han, la mig ner på golvet hos honom   


Natten har gått bra han fixade kragen utan några större problem ! Duktig kille   


Nu ska vi snart ta en härlig julpromenad & sen ska Rocky & Rex få en skink macka!!


  


GOD JUL alla underbara människor!!   

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards