Alla inlägg den 26 december 2010

Av Pernilla - 26 december 2010 09:58

Ja det har jag fått, var i väg till läkaren igen i går, vaknade i onsdags med svåra smärtor mellan bröstet som strålade ut åt vänster i ryggen, men eftersom jag är rätt enveten så lät jag det bero, tänkte att det är nog bara sviter av citodonet som jag fick utskrivet på måndagen för smärtorna i ryggen som jag fick efter att jag halkade till veckan innan! Men bröstsmärtorna ville inte avta så jag åkte in till vårdcentralen & träffade den absolut dummaste läkare jag har stött på!


Hon tog Ekg (som var bra) klämde på två ställen på revbenen det var allt & konstaterade att jag hade en revbensfraktur???? Hon var dryg & otrevlig, jag ifrågasatte naturligtvis diagnosen för jag har svårt att tro att jag skulle ha en fraktur, har ju inte ramlat eller fått nått slag mot bröstkorgen, och skulle det bero på att jag vred mig för 1½ vecka sen så skule jag ha grym benskörhet!


Och mina besvär är ju mer att jag har kramp mellan bröstet, värk & att det värker ut mot vänster skulderblad, kan inte böja mig fram & det hugger mellan bröstet när jag hostar till, även när jag äter så ökar smärtan en kort stund....

Svårt för att lyfta armarna, då det gör ont..


Så jag blev sjukskriven en vecka & jag hoppas vid gud att detta är borta om en vecka, annars får jag nog söka vård igen.....Vad FAN kan det vara?


Rocky & Rex mår bra, Rocky går jättefint på benet & Rex stygn/sår läker fint!

Det ska bli så skönt när bägge hundarna mår helt bra igen, så att man kan slappna av.....


Här är en liten film på när dom öppnar sina julklappar...




Ha en bra dag...Kramen

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards