Alla inlägg den 30 december 2010

Av Pernilla - 30 december 2010 07:26

Ja vad ska man skriva,  Rocky mår prima, Rex mår bättre han med, hur jag mår vet jag inte riktigt, är bättre men ändå sämre, ryggen är värre än värst, smärtan i magen är bättre, men magen har pajat så jag är helt kass i magen....  Är så jävla trött på det här, har problem med luftrören pga voltarenen, men måste äta nån form av värktabletter, annars kan jag inte jobba citodonet tog bort värken men slog ut magen, läkaren är osäker på vad hon ska skriva ut, & jag behöver gastroskopi, men vet inte om jag klarar den undersökningen, har klar fobi mot att sticka ner en slang i halsen....  


Skulle man inte må bättre när man slutade röka??  


Ja ja ska i allafall göra ett fösök att jobba på lördag, det är dödens tråkigt att vara hemma, hoppas att läkaren hör av sig snart ang värktbl, voltarenen är inte tillräcklig & den slår sig som sagt på luftvägarna, så jag får öka dosen sumbicort & bricanyl.


Ska snart ge mig ut med hundarna, hoppas att den förbannade kylan släpper snart, är SÅ trött på att frysa....


Ha en bra dag alla...  

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Skapa flashcards