Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Pernilla - 2 januari 2011 18:28

Ja man ska väl igentligen sätta in en före bild så här kommer den   


Ska nu då ner ca 25 kg   det kommer att bli tufft, men skam den som ger sig, röksuget har redan ökat från 5 till 100, får se om jag lyckas att hålla mig   


Magen är i allafall bättre, men rygg värken är värre, hoppas att läkaren hör av sig snart, jag fuskar lite & tar en citodon i bland då den är SÅ bra mot värken, men är livrädd att smärtan i magen ska komma tillbaka.....


Var ute på en promenad i dag med Rocky & Rex och dom är verkligen duktiga när jag har dom lösa, kolla in filmen, här närmar vi oss en väg & bägge vet precis vad dom ska göra! Och när vi har passerat så stannar dom för en godis   


Kolla in....


Ja ja nu ska jag få i mig lite kvällsmat, sen en runda med grabbarna, kolla tv & sen i säng (Mile får ta sista kisse rundan   )


Ha det gott...Kram

Presentation


Välkommen till min blogg, den handlar mig & mina Västgötaspetsar Rocky & Rex
Och om dom aktiviteter som jag & andra här i Väst kommer att ha!

Vädret hos mig.....

Omröstning

Hur mycket är din Västgötaspets ute på promenad under en hel dag?
 Ca 1 tim
 Ca 2 tim
 Ca 3 tim
 Ca 4tim
 Ca 5 tim eller mer

Tiden går......

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Bloggvärde

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards